Oops!
That login didn't work!

Close Window

I forgot my username/password Login with Facebook

Ducktivities



Average Rating:

15 comments | Add a Comment

User Submitted

Khaki Colored Shoulder Bag

Ducktivity provided by luckyduck27

This bag is not too colorfull and just right for carrying only a few items. Wear across the body for a super cute look!

Skill Level: 

Intermediate

Approximate Crafting Time: 

0:15

Supplies and Tools:

  • Tan tape

15 comments


  • ductydoo about 37 months ago
    plz post instructions it is gorg!!!


  • pinksnowy989 about 39 months ago
    cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • birds&ducttape about 39 months ago
    why is brown OMG I LUV IT!!!!!!!!!!


  • agapeida about 40 months ago
    PLZ POST DIRECTION..I WANT TO MAKE IT SOOO BAD!!! :)


  • lilyboo044 about 40 months ago
    thats relly cool but when i make it im adding color but..... good creation


  • duck_tape_love about 40 months ago
    yes PLEASE post dirrctions, i love it!


  • AbbyArr123 about 40 months ago
    Yeah how do u make it? It is sooooo cute!!!!


  • ducttapelove about 40 months ago
    This is so cute! I would make this. Please please please post the instructions!


  • im ducking! about 40 months ago
    its super cute i bet it go's with everything.


  • ILOVEDUCTTAPE!! about 40 months ago
    That is so cute! I need the directions right now! :D


  • birds&ducttape about 40 months ago
    Really cool please post info on how to make it!!!!!


  • jellybean7887 about 40 months ago
    thats soooooo cool


  • burberry123 about 40 months ago
    its realyy cute but u reallllly need to post the dirctions!!!


  • jadenbyrd about 40 months ago
    plz post instrutions i really wanna try


  • Hauff100 about 40 months ago
    Wow thats really cool can you please post the dirctions i really want to try it thanks